Jak wybrać ręczniki reklamowe? Na co zwrócić uwagę?

Zawartość

Szukasz gadżetów, które będą pełnić zarówno funkcję użytkową, jak i reklamową? Doskonale. Nasze ręczniki z logo firmy idealnie spełnią Twoje oczekiwania. Są one niezwykle praktyczne, a jednocześnie – odpowiednio ozdobione – mają wielką siłę oddziaływania. Jaki ręcznik wybrać, aby spełniał on doskonale swoje zadanie? W tym artykule znajdziesz odpowiedź!

Ręczniki reklamowe – czym są? Co warto o nich wiedzieć?

Ręczniki reklamowe to ręczniki opatrzone firmowym logo, sloganem, charakterystycznym dla marki wzorem lub kolorem. Pełnią one tę samą rolę, co zwykłe ręczniki, jednak są odpowiednio spersonalizowane. To z kolei sprawia, że pełnią one również funkcję promocyjną. Dzięki nim Twoja marka może stać się bardziej rozpoznawalna i utrwalić się w świadomości większej liczby odbiorców. Dobrze wykonane ręczniki stanowią również pewien komunikat dla klientów – świadczą one o tym, że klienci są dla Ciebie ważni i że troszczysz się o ich potrzeby.

Recznik bawelniany z haftem wzor 16 - jak wybrać ręczniki reklamowe

Dlaczego warto promować firmę poprzez ręczniki reklamowe?

Szczególnie istotnym atutem ręczników reklamowych jest ich duża powierzchnia, która daje spore pole do popisu dla Twojej wyobraźni i kreatywności. Jeśli odpowiednio ją wykorzystasz, Twoja marka stanie się bardziej widoczna niż w przypadku mniejszych gadżetów reklamowych. A im większe logo, tym na większy rozgłos możesz liczyć.

Warto dodać, że zwłaszcza duży ręcznik idealnie sprawdzi się w ramach reklamy zewnętrznej. Przykładowo, można z niego korzystać na plaży. Równie dobrze sprawdzi się on jednak również w ramach reklamy wewnętrznej, a więc w mieszkaniu klienta oraz w miejscach użyteczności publicznej: na basenie, siłowni czy w salonach SPA. Co więcej, reklama tego typu idealnie wpisuje się w marketing oparty na doświadczeniach. Może ona dopełnić działania promocyjne na targach oraz innych, wyjątkowych wydarzeniach. Oryginalny ręcznik pomoże Ci także rozpocząć kampanię w mediach społecznościowych – jeżeli będzie wyrazisty, może Ci pomóc generować rozmowy oraz budować zaangażowanie wokół tego produktu, jak również i wokół całej firmy. W okresie promocji może on pomóc Ci znacznie zwiększyć konwersję, jak i samą świadomość marki.

Elegancko opakowane ręczniki reklamowe można potraktować też jako upominki w ramach zebrań, konferencji, przyjęć, rocznic, seminariów czy też wigilii firmowych. Pamiętaj, że prezenty to potężne narzędzie marketingowe, a obdarowane nimi osoby chętniej podzielą się dobrymi informacjami na temat Twojej firmy z innymi, potencjalnymi klientami. Tacy kontrahenci czują się po prostu docenieni, a sam upominek nierzadko sprawia, że stają się oni bardziej lojalni w stosunku do danej marki.

Ręczniki reklamowe to gadżety, które z pewnością pozwolą Ci promować własną firmę. Jeżeli będą one estetyczne i komfortowe w użytkowaniu, cechy te będą kojarzone bezpośrednio z Twoją marką. Dzięki temu może ona pokazać się jako profesjonalna oraz dbająca o każdy detal.

Jak wybrać ręczniki reklamowe? Jakie aspekty wziąć pod uwagę?

Jak wybrać najlepsze ręczniki reklamowe? Oto kryteria, na które powinieneś zwrócić uwagę.

Jakość ręcznika reklamowego – im wyższa, tym lepiej

Przy wyborze ręczników reklamowych dla swoich klientów, warto zwrócić uwagę na jakość. Ma ona, wbrew pozorom, kolosalne znaczenie – w końcu gadżety tego typu są wizytówką Twojej marki. Im wyższa ich jakość, tym lepsze wrażenie wywołają one na Twoich klientach. Jeśli z kolei wiesz już, że sprawisz m porządny ręcznik reklamowy, zwróć uwagę na sposób jego wykonania, precyzję detali, jak również trwałość nadruku czy samego koloru. Pamiętaj, że oferujesz klientom przede wszystkim nie produkty, ale doświadczenia.

Rozmiar ręcznika promocyjnego – szeroki wybór w naszej firmie

Rozmiar ma znaczenie – przynajmniej przy wyborze dobrej jakości ręcznika. Jeśli planujesz większą ich liczbę dla swoich klientów lub pracowników, najlepszym wyborem będą rozmiary standardowe, a więc np. 70×140 cm czy 100×50 cm. Pamiętaj, że ręczniki powinny być jednocześnie wygodne w noszeniu, zwłaszcza te plażowe. Najlepiej, jeśli będą one wyposażone w odpowiedni uchwyt -wówczas spacery z nimi w dłoni będą czystą przyjemnością.

Kolor ręczników reklamowych z logo – spójność z Twoją marką

Wybór odpowiedniego ręcznika związany jest również z jego kolorem. Najlepiej, aby dobrane przez Ciebie barwy były zgodne z kolorystyką Twojej marki, a co za tym idzie – spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy. W zależności od swoich potrzeb, możesz – kupując ręcznik – zdecydować się np. tylko na jeden kolor bądź też zestawienie kilku. Warto tutaj dodać, że istnieją barwy, których warto unikać przy zamawianiu ręczników. Chodzi tu przede wszystkim o kolory jaskrawe, które szybko blakną w wyniku oddziaływaniu promieni słonecznych – unikaj ich zatem, jeśli chcesz wręczyć klientom ręczniki plażowe reklamowe. Pamiętaj również o wyrazistym logo w postaci haftu lub nadruku. Dzięki niemu modele tego typu zdadzą egzamin na szóstkę.

Wzór ręcznika promocyjnego – logo, grafiki, slogany

Nie ma wątpliwości, że przy wyborze ręczników, które mają pełni funkcję promocyjną, istotny jest również wzór. Warto jednak zaznaczyć, że mamy tu na myśli nie tylko wzór w klasycznym słowa tego rozumieniu, ale też grafikę, slogan czy samo logo firmy. Czasem warto popuścić wodze wyobraźni i kreatywności, aby w pełni wykorzystać potencjał powierzchni ręcznikowych. Dzięki przyciągającemu oko projektowi Twoja marka zostanie zauważona wszędzie tam, gdzie znajdą się takie ręczniki. Nie masz żadnego pomysłu? Nie przejmuj się – przygotujemy świetny projekt graficzny na podstawie Twoich wytycznych.

Materiał ręczników z logo – bawełna, a może mikrofibra?

Zdecydowanie najlepszy materiał, z jakiego ręcznik może być wykonany, to ten, który jest miękki i trwały. Chłonność ręcznika również ma tutaj znaczenie, ponieważ każdy model powinien dobrze absorbować wodę oraz szybko wysychać. Ręczniki z mikrofibry spełnią wszystkie te kryteria, podobnie zresztą jak jego bawełniane odpowiedniki. Jeśli chodzi o same modele z mikrofibry, dostępne są one u nas w wydaniu z full nadrukiem (w 3 wariantach, różniących się od siebie grubością) oraz grawerem. Ręczniki bawełniane można u nas zakupić z kolei w 3 wersjach: plażowej, kolorowo-tkanej, urozmaiconej bordiurą i reliefem, jak również ozdobionej haftem. Więcej na ten temat piszemy w kolejnym podrozdziale.

Technika znakowania i rodzaje ręczników, czyli nadruki, reliefy, bordiury

Do najpopularniejszych technik znakowania ręczników należy nadruk sublimacyjny. Jest to efektowny rodzaj nadruku, który można umieścić na całej powierzchni ręcznika. Pozwala on wykorzystać nieograniczoną liczbę kolorów oraz precyzyjnie odwzorowywać detale. Co więcej, technika ta pozwala zabarwiać materiał pod wpływem wysokiej temperatury, dzięki czemu jest on praktycznie niewyczuwalny.

W ofercie mamy również ręczniki urozmaicone reliefem oraz bordiurą, które także możemy oznakować przy pomocy nadruku sublimacyjnego. Gwoli ścisłości: relief to efekt tłoczenia na ręczniku, który pozwala „wyrzeźbić” na jego powierzchni logo lub inny wzór. Grafika powstaje więc niejako w strukturze ręcznika. Natomiast bordiura to ozdobny pas wzdłuż krótszego boku tkaniny. Z powodzeniem można na nim umieścić np. hasło reklamowe lub adres strony internetowej. Ręcznik reklamowy wykonany w ten sposób wyróżnia się elegancją oraz oryginalnym designem.

Mówiąc o technikach znakowania, nie możemy również pominąć haftu, który cieszy się obecnie sporą popularnością. W przypadku ręczników tego typu wykorzystuje się wysokiej klasy nici, które bez problemu można suszyć czy prać chemicznie. Haft na ręczniku może przybierać formę logo bądź też modnych zdobień – te idealnie sprawdzą się zwłaszcza wtedy, gdy prowadzisz np. własny hotel, gabinet masażu, salon kosmetyczny lub SPA.

Wszystkie ręczniki kolorowo-tkane to z kolei modele, których cała powierzchnia może być wykorzystana na logo – pod tym względem dają one największe możliwości. Wzór jest w tym przypadku elementem struktury ręcznika, dlatego jest to najtrwalszy sposób prezentacji treści reklamowych. Warto zaznaczyć, że lewa strona ręcznika stanowi w tej technice odwrócenie kolorów z prawej strony.

Kolejna technika znakowania to grawer laserowy. Jest to metoda druku, która polega na pozbyciu się wierzchniej warstwy materiału przy pomocy lasera. Wysokiej jakości ręcznik wykonany w ten sposób wyróżnia się estetycznym, wyrazistym oraz czytelnym logo firmy.

Ostatnią techniką znakowania, którą wykorzystujemy w naszych ręcznikach, jest metkowanie. Samą metkę potraktować jako element dekoracyjny bądź też sposób oznaczenia danej marki. Może być ona żakardowa (tkana), satynowa (z nadrukiem na całej powierzchni) lub jodełkowa (o wyjątkowym splocie).

Przeznaczenie ręczników – plaża, dom, a może imprezy plenerowe?

Wybierając ręcznik dla swojego klienta, zwróć uwagę również na jego przeznaczenie. Wiesz, że Twoi kontrahenci będą brali udział w imprezach plenerowych? A może chcesz prowadzić kampanię marketingową nad wodą? W takim razie dobrym wyborem będą ręczniki plażowe. Czujesz, że będą korzystali z nich jedynie w domu? Jeśli tak, odpowiednim rozwiązaniem będą wszystkie inne modele.

W tym miejscu warto zaznaczyć, że jeżeli chodzi o ręczniki plażowe, oferujemy również ręczniki typu poncho, na których można umieścić zarówno reklamy z produktami dla dorosłych, jak i dla dzieci. Posiadają one charakterystyczny kształt, który przypomina pelerynę z kapturem. Inna nasza propozycja to ręcznik wykonany w taki sposób, że pełni funkcję torby, który również idealnie nada się w ramach odpoczynku pod palmami. Oba modele zostały oznakowane nadrukiem sublimacyjnym. Można więc na nich umieścić dowolną grafikę.

Detale ręczników, które mają duże znaczenie

Przy wyborze ręczników idealnych istotne powinny być dla Ciebie również detale. Mamy na myśli tutaj chociażby wykończenie brzegów, dodatkowe elementy czy też specjalne właściwości (które ma np. ręcznik szybkoschnący czy antyalergiczny). Wszystkie te szczegóły wpływają na odbiór całości oraz na przyjemność użytkowania, a to z kolei znajduje odzwierciedlenie w bardziej skutecznej promocji marki.

Budżet, który przeznaczysz na ręczniki promocyjnw

Podejmując decyzję o wyborze ręczników, weź pod uwagę także swój budżet. Pamiętaj, że na cenę ręczników wpływa wiele aspektów, w tym liczba zamówionych egzemplarzy, rozmiar czy technika znakowania, gramatura ręcznika oraz sposób wykonania.

Próbki ręczników promocyjnych

Abyś mógł wyobrazić sobie, jak Twój ręcznik będzie wyglądał w rzeczywistości, oferujemy próbki z poprzednich realizacji. Aby je otrzymać, należy napisać do nas wiadomość wraz z adresem, na który mamy je wysłać kurierem. Po ich obejrzeniu należy nam je jednak zwrócić. Chcesz przekonać się, jak Twój ręcznik na pewno będzie wyglądał w rzeczywistości, po wybraniu odpowiednich materiałów, kolorów, wzorów czy formy znakowania? Pragniesz samodzielnie dotknąć swój przyszły gadżet promocyjny i samodzielnie go ocenić? W takiej sytuacji możemy zrobić próbkę na Twoje indywidualne zamówienie (za dodatkową opłatą).

Ręczniki reklamowe na zamówienie

Szukasz firmy, która stworzy dla Ciebie estetyczne, a zarazem praktyczne ręczniki? Jeśli tak, nie mogłeś trafić lepiej. Dzięki nam, jeżeli odpowiednio wykorzystasz omawiane przez nas gadżety reklamowe, osiągniesz długotrwałe korzyści w formie większego zainteresowania Twoją firmą. A im większa rozpoznawalność marki, tym większa sprzedaż. Warto więc potraktować ręczniki reklamowe jako dobrą inwestycję na przyszłość. Masz do nas jakieś pytania? Pragniesz dowiedzieć się więcej na temat naszych produktów? A może chcesz z nami współpracować? Zadzwoń na numer 508 228 261, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!